Мета: розвивати вміння учнів обчислювати молекулярну масу речовини й масові частки елементів за хімічною формулою, розвивати навички працювати в парах та самостійно.
Зошит містить навчальний матеріал, лабораторні досліди, завдання різного типу з використанням малюнків, схем і таблиць, які сприяють розвитку аналітичного мислення, економлять час для вивчення нового матеріалу.
Зошит містить навчальний матеріал, лабораторні досліди, завдання різного типу з використанням малюнків, схем і таблиць, які сприяють розвитку аналітичного мислення, економлять час для вивчення нового матеріалу.
Зошит містить навчальний матеріал, лабораторні досліди, завдання різного типу з використанням малюнків, схем і таблиць, які сприяють розвитку аналітичного мислення, економлять час для вивчення нового матеріалу.
Зошит містить навчальний матеріал, лабораторні досліди, завдання різного типу з використанням малюнків, схем і таблиць, які сприяють розвитку аналітичного мислення, економлять час для вивчення нового матеріалу.
Мета: поглибити знання учнів про атоми, молекули як складні структурні частинки речовини. На основі будови атома дати поняття про хімічний елемент як певний вид атомів. Познайомити із сучасною науковою номенклатурою, назвами і символами хімічних елементів.
Мета: Розширити та поглибити знання учнів про процес горіння; ознайомити із застосуванням кисню в побуті та промисловості; виявити зв’язок між властивостями кисню та його застосуванням; сформувати поняття про колообіг елементів у природі на прикладі Оксигену, а також уявлення про біологічну роль кисню.
Розробила вчитель хімії Кисіль Ю.В. Мета: ознайомити учнів з хімічними властивостями
ненасичених вуглеводних; навчити складати відповідні рівняння реакцій;
установити залежність між будовою ненасичених вуглеводних та їхніми хімічними
властивостями; розвивати вміння аналізувати, встановлювати причинно-наслідкові
зв’язки, робити висновки.