Неділя, 15 Вересня 2019, 07:18
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаємо Вас Гість | RSS

Тетерівська ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Ніни Сосніної

Меню сайту
Поділитися
Наше опитування
Чи маєте Ви відношення до школи?
Всього відповідей: 202

Поради учням

Рекомендації по підготовці до державної підсумкової атестації

  • Підготуйте своє робоче місце вдома: приберіть з робочого столу все зайве, зручно розмістіть потрібні програми, навчальні посібники, зошити, папір, ручки, олівці тощо.
  • Складіть план підготовки до державної підсумкової атестації  на кожний день, чітко визначте обсяг матеріалу, який ви вивчатимете (розділ, тема тощо).
  •  Під час підготовки до ДПА з будь-якого предмета структуруйте матеріал за допомогою планів, схем. Робіть це у письмовому вигляді. Адже досить часто буває так: вам здається, що ви все знаєте, пам’ятаєте, а коли починаєте відповідати – ваша відповідь виходить уривчастою, фрагментарною.
  •  Перегляньте спочатку весь матеріал і раціонально сплануйте його вивчення: наприклад, якщо потрібно вивчити 100 питань за чотири дні, то у перші два дні вивчіть 70% усього обсягу, третього дня – решту питань, четвертого – повторіть вивчене. При цьому складні питання чергуйте з простішими.
  •  Розпочніть заняття з найважчого матеріалу, який знаєте найгірше. Якщо не можете щось згадати, запишіть на аркуші запитання, які ви можете поставити учителю під час консультації.
  •  Намагайтеся зрозуміти матеріал, що вивчаєте, а не механічно його запам’ятовувати.
  •  Не вивчайте новий матеріал безпосередньо перед ДПА, робіть це заздалегідь.
  •  Пам’ятайте, що інформація, одержана на консультації перед ДПА, буде корисною для вас.
  •  Не забудьте під час консультації поставити педагогу ті запитання, які вас найбільше хвилюють.
  •  Робіть шпаргалки за бажанням, це сприяє закріпленню знань, однак пам’ятайте, що користуватися ними під час ДПА не можна.
  •  Проговоріть з батьками плани своїх відповідей на запитання.
  •  Повторіть плани відповідей на запитання напередодні ДПА, акцентуйте увагу на найважчих.
  •  Не забудьте прийти на консультацію.
  •  Відпочиньте за два-три дні до ДПА.
  •  Ляжте раніше спати напередодні ДПА, а ранок у жодному разі не починайте «зубрінням».
  •  Чергуйте заняття і відпочинок під час усього періоду підготовки до ДПА.
  •  Не думайте про те, що не впораєтесь із завданнями, навпаки подумки уявляйте собі картину успіху.
  •  Прийдіть на ДПА завчасно.

Поради щодо складання письмової державної підсумкової атестації

  •  Не сподівайтесь на допомогу екзаменатора, якщо вам не зрозумілий текст завдання. Екзаменатор має право давати пояснення, якщо текст завдання погано надрукований.
  •  Почніть розв’язувати найлегше, на вашу думку, завдання. Заплутана умова ще не говорить про складність завдання.
  •  Зберіться з  думками та починайте працювати. У вас все вийде!
  •  Не зациклюйтесь на тому завданні, яке не можете розв’язати, спробуйте розв’язати інше. Можливо, успіх розв’язання легшого завдання додасть вам упевненості, і ви зможете впоратись зі складнішим.
  •  Будьте уважними, запам’ятайте вказівки учителя щодо підписання роботи, заповнення певних бланків (якщо це необхідно) та виконання завдань.
  •  Сконцентруйтеся після організаційних моментів – для вас тепер є лише текст завдань і час для їх виконання.
  •  Прочитайте завдання двічі і обов’язково до кінця, зрозумійте, що від вас вимагається.
  •  Не поспішайте, оскільки можете неправильно зрозуміти умови завдань.
  •  Думайте лише про виконання того завдання, яке виконуєте, а не всіх відразу.
  •  Перевірте виконане завдання.
  •  Прислухайтеся до своєї інтуїції.

Що робити, якщо…

 1. Раптом виявилось, що вам дісталося питання, по якому ви можете сказати дуже мало. Не панікуйте, а відразу починайте записувати все, що будь-коли чули з цього приводу: з телепередачі, або в кінокомедії, або з розмови з батьками чи друзями, або з енциклопедії. У процесі написання в голову можуть прийти будь-які думки, і ви, можливо, згадаєте що-небудь із пройденого в класі або прочитаного.

 2. На півслові ви забули, що треба говорити. Передусім не «втрачайте голову». Збережіть спокій, хоча б зовнішній – таке може трапитися з кожним! Повторіть останню фразу спочатку так само, як раніше, а потім, якщо зможете, іншими словами. За цей час згадайте план відповіді: що ви вже розказали, чого ця фраза може стосуватися. Здебільшого це допомагає. Якщо це так – сміливо продовжуйте відповідь. Якщо ні – подивіться в аркуш, який ви написали, готуючись до відповіді, і починайте розповідати про наступний пункт плану (навіть якщо вам тільки здається, що цей пункт наступний). Потім у кінці відповіді завжди можна повернутися до того, що пропустили.

 3. Ви вже майже скінчили відповідати, і тут, нарешті, згадали, про що хотіли сказати, коли «втратили думку», або те, що забули сказати. Нічого страшного. Закінчіть говорити те, що говорили, а після цього скажіть те, що пропустили. У жодному разі не переривайте відповіді заради того, про що згадали. Краще нехай про це ви скажете в кінці, ніж уся відповідь виявиться нелогічною.

 4. Ви обмовилися, і всі почали сміятися. Не переживайте. Це може трапитися з кожним. Обмовляються навіть професіонали – диктори радіо і телебачення. Посмійтеся разом з усіма – і все. Якщо ж цього, окрім вас, ніхто не помітив, продовжуйте говорити далі, мов нічого не сталося.

 5. Вам задають додаткове питання. Не лякайтесь. Не кваптеся з відповіддю. Можете сказати, що вам необхідно трохи подумати. Чітко визначте, до чого відносити це питання, якої відповіді воно вимагає. Перш ніж говорити, сформулюйте відповідь у голові. Часу на це вимагається зовсім мало.

 6. Ви помилилися. Ну і що? Помилки бувають у всіх. Якщо ви помітили помилку і знаєте, як її виправити, зробіть це. Якщо ж не впевнені в тому, що ваша відповідь правильна, продовжуйте відповідати, мов нічого не сталося. Якщо вам вкажуть на помилку і ви невпевнені твердо у своїй правоті, краще погодьтеся. Не треба боятися помилок! Використовуючи помилки, учні вчаться краще розбиратися в матеріалі, який засвоюють.

 7. Вам поставили оцінку нижче тієї, на яку ви розраховували. Не сперечайтеся, не доводьте своєї правоти. Під час вступних іспитів скористайтеся правом на апеляцію.


Після складання ДПА

  •  Зателефонуйте батькам. Пам’ятайте, що вони хвилюються за вас.
  •  Проаналізуйте ваші помилки, щоб не припуститися їх у майбутньому.
  •  Відпочиньте у цей день, а вже з наступного починайте готуватися до ДПА з іншого навчального предмета.
  •  Під час підготовки до ДПА з іншого навчального предмета врахуйте вже набутий вами досвід.

5 способів усе встигнути до ДПА

Скористайся цими способами у боротьбі із втомою, напруженням, браком часу.

 1. Плануй завтрашній день. Заведи блокнотик, у який щовечора записуй, що тобі треба зробити завтра. І обов'язково перевіряй, чи все із запланованого встиг зробити.

 2. Не дивись телевізор, не витрачай свій час, який можеш витратити на плідну підготовку до ДПА, за комп’ютером. Твоє життя набагато цікавіше, ніж події у світі, життя героїв серіалу чи події у комп’ютерній грі. Якщо станеться щось глобальне, то твої друзі, родичі сповістять тебе. Не забувай, тобі ще потрібно багато встигнути для свого зоряного майбутнього! Переконайся - життя без телевізора і комп’ютера існує.

 3. Навчись відпочивати. Відпочинок теж потрібно занести до списку важливих справ. Тільки після доброго відпочинку, погулянки відновиться твоя розумова працездатність і здатність запам'ятовувати складний навчальний матеріал.

 4. Переводь увагу з одного заняття на інше. Зміна видів робіт усуває одноманітність. Після того, як ти три години просидів за книжками, можеш піти на консультацію до друзів або допомогти батькам.

 5. Визнач пріоритети. Почни свій день із вирішення важливого завдання. Менш важливі справи залиш на завтра.

5 принципів самоорганізації при підготовці до складання ДПА

 Перш ніж починати роботу, потрібно усвідомити, що треба зробити, скільки це має зайняти часу, визначити порядок роботи.

 1. Складай графік підготовки на кожен день і відмічай навіть найменші успіхи і досягнення. Випередження графіка зумовлює широку гаму позитивних емоцій: радості, успіху, впевненості у своїх силах.

 2. Приготуй усе, що знадобиться для роботи, щоб потім не відволікатися. Намагайся у процесі роботи дотримуватися наміченого графіка.

 3. Першу годину можна працювати без перерви, а далі мають бути 5-10-хвилинні перерви через кожні 40-50 хв. напруженої роботи, під час яких можна виконувати фізичні вправи.

 4. Якщо важко зосередитися на навчальному матеріалі, почни конспектувати, складати таблиці, логічні схеми. Цей процес унеможливлює часте й тривале відволікання уваги. Такий самий ефект має читання вголос. Після того, як тобі вдасться зосередитися на ньому, можна повернутися до читання про себе.

 5. Намагайся чергувати читання з обмірковуванням і переказуванням, розв'язуванням задач, придумуванням власних прикладів. Це запобігає появі монотонності, за якої стійкість уваги знижується. Зміна навчальних предметів під час виконання завдань також сприяє збереженню стійкої уваги.

ОГОЛОШЕННЯ
Ділимося досвідом
[05 Червня 2019][Біологія]
Урок біології у 9 класі. Екосистема. Різноманітність екосистем (0)
[05 Червня 2019][Біологія]
Тестові завдання для учнів 8 класу з біології. Ендокринна система. Розмноження та розвиток людини (0)
[05 Червня 2019][Біологія]
Урок біології у 9 класі. Будова статевих клітин. Запліднення (0)
[05 Червня 2019][Біологія]
Тестові завдання для учнів 6 класу з біології. Гриби (0)
[04 Червня 2019][Біологія]
Тестові завдання для учнів 9 класу з біології. Принципи функціонування клітини (0)
[04 Червня 2019][Біологія]
Тестові завдання для учнів 9 класу з біології. Збереження та реалізація спадкової інформації (0)
[04 Червня 2019][Біологія]
Тестові завдання для учнів 7 класу з біології. Різноманітність безхребетних тварин (0)
[04 Червня 2019][Біологія]
Тестові завдання для учнів 7 класу з біології. Різноманітність хребетних тварин (0)
[24 Березня 2019][З досвіду роботи]
Використання завдань дослідницького характеру в процесі реалізації програми курсу “Я досліджую світ” (0)
[24 Березня 2019][Початкова школа]
1 клас. Я досліджую світ. Зима (0)
[24 Березня 2019][Початкова школа]
1 клас. Я досліджую світ. Пригоди крапельки. Як мандрує вода? (0)
[24 Березня 2019][Біологія]
Біологія 9 клас. Ген. Генном (0)
[24 Березня 2019][Біологія]
Біологія. 9 клас. Фотосинтез: світлова та темнова фаза. Хемосинтез (0)
[17 Березня 2019][Виховна робота]
Сценарій випуска 11 класу – 2018 (0)
[17 Березня 2019][Виховна робота]
Сценарій випуска 9 класу – 2018 (0)
[16 Березня 2019][Виховна робота]
Свято Першого дзвоника. Лінійка - 2018 (0)
[16 Березня 2019][Виховна робота]
Вечір зустрічі з випускниками – 2018 (0)
[16 Березня 2019][Англійська мова]
Англійська мова. 7 клас. Тема «Музеї Лондона». Вдосконалення навичок читання. (0)
[16 Березня 2019][Англійська мова]
Англійська мова. 7 клас. Вивчення нової часової форми Past Perfect (0)
[16 Березня 2019][Англійська мова]
Англійська мова. 2клас. Тварини в селі (0)
Форма входу
Свята України
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Яндекс-пошук
Пошук на сайті
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2019