Розробили вчителі початкових класів Гринь Т.М. та Кудрявська В.І
Мета : Перевірити сформованість обчислювальних навичок учнів, їх уміння застосовувати свої знання при вирішенні нестандартних завдань.
Сприяти розвитку пізнавальних інтересів та інтелектуальних здібностей школярів, розвитку уваги та пам'яті учнів, формуванню культури спілкування, вихованню стриманості, почуття відповідальності, колективізму. Спонукати до самоосвіти; розвивати інтерес до різних галузей знань
Початкова школа | Переглядів:431 | Завантажень:8 | Додав:uvkm | Дата:16 Серпня 2016
Мета: перевірити сформованість практичних навичок:
розпочинати і завершувати роботу з текстовим редактором, вводити текст з дотриманням правил орфографії та пунктуації, редагувати та форматувати текст: символи (розмір, колір, накреслення), абзаци (вирівнювання, відступ 1-го рядка, відступи ліворуч та праворуч), вставляти до текстового документа графічні зображення.
Підготувала класний керівник 5-го класу Кисіль Ю.В.
У п’ятому класі починається новий період у житті дитини. Вона дорослішає, переходить навчатися до середньої школи. Вимоги до навчання змінюються, з'являються нові шкільні предмети....
Виховна робота | Переглядів:415 | Завантажень:7 | Додав:uvkm | Дата:13 Березня 2016
Матеріали для виступу з мультимедійним супровідом.
Одним із визначальних напрямків оновлення школи є диференціація навчання. Саме в ній вбачають нові можливості максимального розвитку дітей з різним рівнем здібностей.
Диференціація, як форма організації навчання, сприяє розвитку кожного учня від найбільш здібного до найслабшого. Технологія диференційованого навчання дозволяє створювати сприятливі умови для того, щоб кожен учень міг оволодіти навчальним матеріалом відповідно до рівня своїх навчальних можливостей.
Методична робота | Переглядів:440 | Завантажень:4 | Додав:uvkm | Дата:13 Березня 2016
Зошит містить навчальний матеріал, лабораторні досліди, завдання різного типу з використанням малюнків, схем і таблиць, які сприяють розвитку аналітичного мислення, економлять час для вивчення нового матеріалу.
Зошит містить навчальний матеріал, лабораторні досліди, завдання різного типу з використанням малюнків, схем і таблиць, які сприяють розвитку аналітичного мислення, економлять час для вивчення нового матеріалу.
Зошит містить навчальний матеріал, лабораторні досліди, завдання різного типу з використанням малюнків, схем і таблиць, які сприяють розвитку аналітичного мислення, економлять час для вивчення нового матеріалу.
Зошит містить навчальний матеріал, лабораторні досліди, завдання різного типу з використанням малюнків, схем і таблиць, які сприяють розвитку аналітичного мислення, економлять час для вивчення нового матеріалу.
В даній роботі зроблено спробу розглянути тестування як засіб оптимізації в перевірці знань та вмінь учнів як основної так і початкової шкіл. Тестування – це спосіб визначення рівня знань і вмінь учнів за допомогою спеціальних тестових завдань, як правило, у вигляді запитань або задач.