У ногу з часом!
З першого вересня стартувала креативна група «Акварель», у яку входять активні учні школи. Організатором групи та керівником цього проекту є наш соціальний педагог Дембіцька Я.Я. У цьому інноваційному тренінговому проекті кожна дитина відчуває себе потрібною, бачить, що до її думки прислуховуються, її розуміють і підтримують. Основними завданнями діяльності групи є: соціалізація учнів, психологічне загартування, розвиток креативності, розкриття потенціалів та талантів, розвиток комунікативних навичок, підвищення стресостійкості. Приблизний перелік перспектив цього проекту: арт-студіі, тематичні вечори, командоутворюючі ігри, флешмоби, квести, фото-сети, ігри, психологічні тренінги, майстер-класи та інші інноваційні інструменти.
«Акварель» наочно показує, як можна весело організувати дозвілля дітей, таким чином зблизити їх, зняти стрес, допомогти в адаптації, подолати тактильні бар’єри.
Тричі на тиждень підготовлена соціальним педагогом команда учнів- активістів «Акварель» показує легкі, швидкі та веселі танці - танцюють «Масовочки» разом з учнями школи. Кожна така розважально-танцювальна перерва завершується «Обіймашками» - діти дякують своїм товаришам за цікаво проведений час.
А ще у нашій школі був проведений тематичний вечір-перегляд фільму, який ми назвали «Піжама паті». Усі охочі мали змогу у п’ятницю о 17.30 прийти до школи та приєднатися до групи проекту. Головна фішка вечора було у тому, що це був кінотеатр, але не звичайний, де повинні бути стільчики, ми були одіті у спортивні костюми, теплі шкарпеточки, сиділи на теплих ковдрах, лежали на підлозі, їли всякі вкусняшки і дивились кіно. Після перегляду фільму пройшло жваве обговорення проблем, що в ньому піднімались. І, звичайно, групові - обіймашки-подяки за змістовно проведений час. Роботу вечірнього шкільного кінозалу ми плануємо проводити систематично.
На нас чекає ще дуже багато цікавих заходів, майстер- класів, ігор, квестів та інше. Наша команда переповнена ідеями, ентузіазмом та любов’ю, буде робити все для покращення та урізноманітнення шкільного життя.
|